FAQ - časté dotazy

1. Nemám vlastní www stránky, jak mám začít vydělávat?

Pokud nemáte vlastní webové stránky, nezoufejte. V dnešní době si může vytvořit web opravdu každý a není to žádná věda. Mezi oblíbené služby k tvorbě webů patří služby Webnode a Wix. S těmito službami vytvoříte webové stránky během pár minut. K propagaci našich e-shopů můžete také využívat například sociální sítě. Stačí sdílet jakýkoliv provizní odkaz na svém profilu / skupině / stránce a v případě objednávky Vám bude připsána provize.

2. Jaké reklamní prvky lze využívat?

Bannery

Doporučujeme využívat bannery s proměnlivou kreativou a produktové bannery. Typy bannerů naleznete v sekci reklamní prvky po prokliku konkrétního e-shopu.

Textové odkazy

Textové odkazy mají největší efekt v kombinaci s PR články. PR články lze tvořit obecně na e-shop, konkrétní značku produktů, sekci, nebo i konkrétní produkt. Do PR článků stačí umístit provizní textové odkazy na odpovídající produkty.

XML feed

XML feed všech internetových obchodů zapojených do provizního systému je možné získat písemnou žádostí na [email protected]. Součástí žádosti musí být provizní ID partnera, URL webové stránky, na které bude XML feed využíván a požadovaný formát XML feedu (Heureka.cz, Zboží.cz, Skrz.cz). Ne/Poskytnutí XML feedu závisí na rozhodnutí týmu provizního systému.

3. Kam mám umístit bannery, aby měly co největší výkon?

Na vhodné umístění bannerů existují obecně platná doporučení. Základním pravidlem je, aby byl banner tam, kde si ho uživatelé všimnou a kde je zaujme. Základní prostory pro bannery jsou v hlavičce stránky, po stranách stránky a v patičce stránky. Tyto místa ale mohou uživatelé přehlížet, jelikož někteří z nich mohou trpět tzv. bannerovou slepotou. Díky tomu uživatelé bannery v těchto obvyklých místech ignorují. Vhodné je například zakomponování bannerů více do středu stránky, případně i do textu apod. Pokud si stále nevíte rady s vhodným prostorem pro umístění bannerů, kontaktujte nás na [email protected] a my s Vámi tuto záležitost zkonzultujeme a pokusíme se navrhnout optimální řešení.

4. Jaké bannery mám na webové stránky umístit?

Výběr banneru by měl být vždy úzce spjat s tematickým zaměřením Vašich webových stránek. Pokud například píšete blog o módě, zcela jistě nic nezkazíte bannerem, v kterém budou rotovat boty, oblečení, nebo kabelky. Pokud máte webové stránky zaměřené na zdravou výživu nebo obecně na zdravý životní styl, využijte bannery s doplňky stravy, zdravou výživou apod. V případě, že Vaše webové stránky nejsou tematicky spojené s naší nabídkou, doporučujeme využívat bannery s nejprodávanějšími produkty z celého sortimentu, nebo brandové bannery. Vždy se snažte přizpůsobit banner tak, aby byl maximálně relevantní pro Vaše návštěvníky. Pokud se Vám to podaří, zvyšuje se pravděpodobnost uskutečnění objednávky.

5. Zapomněl jsem přihlašovací údaje do systému, co mám dělat?

Pokud si nepamatuje pouze heslo, můžete si ho obnovit na této stránce, k tomu je ale nutné znát alespoň přihlašovací jméno. Pokud si nepamatujete ani přihlašovací jméno, napište nám na [email protected] a my Vám účet znovu zpřístupníme.

6. Proč jsou v přehledu objednávek a provizí uvedeny weby Vivapneu.cz, newtravel.cz atd., když je nelze propagovat?

Výše zmíněné webové stránky byly v minulosti do provizního systému zapojeny. V současné době už tyto webové stránky nelze propagovat. V přehledu objednávek a provizí jsou ponechány pouze pro účely evidence.

7. Reklamní bannery se mi po nahrání na webové stránky nezobrazují, co mám dělat?

Pokud se Vám z jakéhokoliv důvodu nezobrazují bannery, které jste na Vaše webové stránky vložili, zkontrolujte formát HTML kódu. Někdy se může stát, že se při kopírování kódu změní zalomení řádků a to způsobí nefunkčnost bannerů. HTML kód je nutné vkládat na webové stránky přesně v takovém formátu, jako je uveden v provizním systému. Pokud by bannery stále nefungovaly, napište nám prosím na [email protected].

8. Zaznamenal jsem objednávku od zákazníka, ale nezapočítala se mi do systému, proč?

V případě, že používáte vlastní měřící systém, může se stát, že Váš systém objednávku od zákazníka zaznamená a náš systém nikoliv. Taková situace může nastat v případě, že zákazník využil těsně před uskutečněním objednávky ještě jiný placený zdroj. Provize náleží vždy takovému placenému zdroji, který je v celé trase zákazníka poslední.

9. Proč je objednávka již několik dní pouze ve stavu „Odeslané“ / „Neodeslané“?

Objednávky, které jsou delší dobu v těchto stavech, pravděpodobně obsahují produkty, které mají delší lhůtu dodání. Některé produkty mají i 30ti denní lhůtu dodání od dodavatele + pokud zákazník zvolil platbu až při převzetí zboží, může to trvat dalších 14 dní. Z těchto důvodů mohou některé objednávky v těchto stavech setrvávat delší dobu.

10. Podléhají příjmy z provizního systému dani z příjmu?

Příjmy z provizního systému mohou a nemusí podléhat dani z příjmu. Pokud se jedná o příjmy z příležitostné činnosti, které nepřevyšují částku 30 000 Kč ve zdaňovacím období, podle § 10 zákona o daních z příjmů tyto příjmy dani nepodléhají, patří mezi tzv. "ostatní příjmy". Ne/Zdanění příjmů z provizního systému je vždy a pouze odpovědnost provizního partnera.

11. Jak zažádat o výplatu provize?

Jako první krok partner musí splnit podmínku minimální výše provizí, která je stanovena na 500 Kč. Nižší provize bohužel nelze vyplatit. Na stránce https://www.provizni-system.cz/objednavky/ najdete pod tabulkami červené tlačítko s popiskem „vyplatit provizi“. Následně se Vám nabídnou 3 různé možnosti, jak si můžete nechat provize vyplatit:

1) Fakturace

Pokud zvolíte způsob výplaty „fakturace“, je to pro Vás signál, že budete muset sám/sama vystavit fakturu. Po odeslání žádosti o výplatu provize Vám bude po jejím zpracování poslán na e-mail uvedený v provizním systému návrh na výplatu provize. Pro neplátce dph je částka v návrhu konečnou částkou faktury, pro plátce dph je to částka základu daně, ze kterého si vypočítáte dph. Na základě zaslaného návrhu podle pokynů v e-mailu vystavíte fakturu a tu zašlete zpět na e-mail, ze kterého přišel návrh. Splatnost faktury je běžně 14 dní ode dne jejího přijetí.

2) Složenka

Pokud zvolíte způsob výplaty „složenka“, budou Vám peníze poukázány na adresu uvedenou v žádosti o výplatu provize. Po zpracování žádosti a vyplnění složenky Vám budou peníze složenkou poukázány nejpozději do 30 dní.

3) Bankovní převod

Pokud zvolíte způsob výplaty „bankovní převod“, nebudete vystavovat fakturu a po zpracování Vámi zaslané žádosti o výplatu provize budou peníze poukázány na účet uvedený v této žádosti se splatností do 14 dnů ode dne zpracování žádosti. Pokud neobdržíte Provize dle výše uvedených termínů splatnosti pro jednotlivé formy výplaty, kontaktujte nás prosím na [email protected].

jméno
heslo
Náš poradce je Vám k dispozici... [email protected]
provizni-system.cz   provozuje společnost   VIVANTIS a.s.
www.parfemy.cz
Exkluzivní parfumerie
www.krasa.cz
Vše pro Vaši krásu
www.prozdravi.cz
Vše pro Vaše zdraví
www.hodinky.cz
Luxusní hodinkářství
www.sperky.cz
Luxusní šperky
www.vivantis.cz
Vaše módní inspirace
www.vivantis.sk
Vaša módna inšpirácia